Shop roku finalista
Zľava na
prvý nákup
Rýchly výber
na 3 kliknutia
Poštovné
len za 3 €
Bezproblémové
reklamácie
Všetko skladom,
ihneď odosielame!

FAQ

Ako daný produkt objednám?

Najprv si nájdete príslušný tovar, ktorý chcete objednať. Buď ho vyhľadáte v okienku určenému pre vyhľadávanie, alebo ho nájdete prelistovaním kategórií webu. Produkt môžete objednať tiež rovno z kategórie. Ak vás zaujímajú špecifikácie produktu a popis (k čomu produkt slúži atď.), rozkliknite daný produkt, kde získate viac informácií. Ak produkt chcete objednať, vpravo uprostred vyberiete množstvo a kliknete na tlačidlo Kúpiť. Objaví sa Vám oznámenie, že tovar bol pridaný do košíka. Ďalej môžete pokračovať v nákupe rovnakým spôsobom a pridávať tovar do košíka. Ak si už neprajete pokračovať v nákupe, stačí vpravo hore rozkliknúť spomínaný Košík. Tu vyplníte údaje pre doručenie označené hviezdičkou a zvolíte spôsob dopravy, platby a prípadne doplníte aj nejakú poznámku (napr. Prosím daný produkt v červenej farbe - pokiaľ je v ponuke). Potom už len stačí zaškrtnúť informáciu: Súhlasím s podmienkami služby, a kliknúť na ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU. Následne Vám na email príde potvrdenie objednávky so všetkými náležitosťami či návodom, ako máte zaplatiť objednaný tovar.

Sú produkty z Číny?

Áno, časť nášho sortimentu dovážame z Číny. Ďalej ponúkame mnoho produktov od tuzemských, nemeckých a ďalších dodávateľov. Pre výrobky z Číny dbáme predovšetkým na to, aby vybraný tovar čo najviac vyhovoval zákazníkom. Máme k porovnaniu niekoľko variánt daného produktu - rôzne druhy kvality za rôzne ceny a vždy volíme tú, ktorá je najlepšia z hľadiska kvalita / cena. Táto rovnica potom vedie k obojstrannej spokojnosti - zákazníci majú za dobré peniaze produkt, ktorý funguje, a my sa tak môžeme bez problémov vyvarovať nespokojnosti s daným produktom a prípadným reklamáciám.

Možnosti dopravy

Na doručovanie tovaru využívame prepravnú spoločnosť PPL kuriérsku službu.

Prehľad cien dopravy

Platba vopred (na účet, kartou)

Platba dobierkou

Zadarmo pri objednávke nad

PPL kurýrní služba

3 EUR

1 EUR

40 EUR

Kedy dostanem zásielku?

PPL - Pri objednávke do 13:00 dostanem zásielku už nasledujúci deň (neplatí pri platbe prevodom, taktiež nie cez víkendy a sviatky).

Objednávky vybavujeme ihneď! Pri objednávkach prijatých do 13:00 odosielame zásielku ešte v ten istý deň. Akonáhle sú však objednávky odovzdané dopravcovi, čas a doručenie balíka sú už v jeho kompetenciách. Po odovzdaní balíku vám príde e-mail alebo sms správa od daného prepravcu s možnosťou sledovať zásielku. Informácie o zásielke tak riešte prosím so zvoleným dopravcom!

Možnosti platby

1) Dobierkou či v hotovosti - tovar uhradíte pri jeho prevzatí

2) Bankovým prevodom*

3) Online platobnou kartou

*Pokiaľ si zvolíte spôsob platby bankovým prevodom, odporúčame pri platbe z vášho účtu zaslať potvrdenie o platbe na náš e-mail info@superobchod.sk. Urýchlite tým vybavenie vašej objednávky. Ak potvrdenie nepošlete, tovar bude expedovaný až po pripísaní čiastky na náš účet, čo trvá spravidla dva pracovné dni.

Ako a kde môžem zásielku sledovať?

Po odoslaní tovaru z nášho skladu a odovzdaní tovaru prepravcovi, ktorého si zvolíte v objednávke, vám príde od prepravcu e-mail s číslom balíka. O stave balíka vás od tejto chvíle bude informovať práve daný dopravca.

Číslo vášho balíka odpíšte alebo skopírujte a vložte do príslušného poľa na vyhľadanie balíka na týchto internetových stránkach:

1) U PPL dopravy: https://www.ppl.cz/ (pole vľavo hore)

Tu môžete zistiť, kde sa váš balík nachádza a kedy vám bude približne doručený.

Zľava 2 EURÁ na prvý nákup

Pri prvom nákupe u nás máte možnosť získať zľavu 2 EURÁ. Táto zľava je však možná pri nákupe od min. 12 EUR. Pri prvom vstupe na naše stránky na vás vyskočí okienko so spomínanou zľavou (väčšinou až po prelistovaní niekoľkých produktov či kategórií). Do príslušného poľa zadáte vašu e-mailovou adresu. Na túto e-mailovou adresu vám príde kód, ktorý potom vložíte v priebehu objednávky. Konkrétne ho vložíte do kolónky "kód zľavy" pod produkty v košíku.