Pochopte základy Vernostného programu aj s príkladmi!
Úroveň - podľa úrovne, v ktorej sa práve nachádzate, sa vypočítavajú výšky výhod a zliav
Celková hodnota nákupu za posledných 365 dní - Po sčítaní vašich objednávok, ktoré boli vytvorené za posledných 365 dní, sa udeľuje (na základe celkovej hodnoty objednávok) úroveň vo Vernostnom programe
PRÍKLAD:
Za posledných 365 dní som urobil/a 4 nákupy na superobchod.sk. Súčet týchto nákupov je 100 €. To znamená, že som sa posunul z úrovne Bronze na úroveň Silver. Úroveň Silver budem mať do tej doby, pokiaľ sa zníži celková hodnota nákupov pod 80 € (za posledných 365 dní) alebo keď urobím ďalší nákup, ktorý ma posunie zase o úroveň vyššie!
Koľko % kreditov možno využiť na objednávku (z celkovej ceny) - čím vyššia úroveň vo Vernostnom programe, tým vyššie percento kreditov, ktoré je možné uplatniť na objednávku
PRÍKLAD:
V košíku máme objednávku za 10 € a na účte máme 5 kreditov.
Koľko kreditov je možné na túto objednávku využiť - podľa aktuálnej úrovne vo vernostnom programe?
1. Bronze - 2 kreditov (20% z celkovej objednávky)
2. Silver - 3 kreditov (30% z celkovej objednávky)
3. Gold - 4 kreditov (40% z celkovej objednávky)
4. VIP - 5 kreditov (50% z celkovej objednávky)
Čo je dobré vedieť?
Účastníkom vernostného programu sa stáva každý návštevník, ktorý vykoná registráciu na superobchod.sk.
Takže aj vy ste členom vernostného programu! No to je paráda!
Vernostný program obsahuje 4 úrovne, ktoré dosiahnete nákupom produktov a tak získate možnosť čerpať z výhod daných úrovní (viď tabuľka vyššie).
Na čo sa najčastejšie pýtate?
V čom je sila vernostného programu a prečo ho využívať...
● Dostal som 2 € na môj prvý nákup
● Mám zvýhodnenú cenu dopravy
● Za každý uskutočnený nákup dostávam nové kredity na ďalší nákup
● Viac objednávok = viac výhod = viac radosti
● Mám možnosť zahrať si o zaujímavé ceny!
● Zbieram kredity, ktoré dostanem napríklad ako darček
● Prehľad objednávok mám vždy po ruke
Ako presne fungujú úrovne vo vernostnom programe?
Vo Vernostnom programe sú 4 úrovne, ktoré je možné dosiahnuť a čerpať tak zo značných výhod Vernostného programu a kreditového systému.
Úrovne sú automaticky udeľované na základe toho, za koľko € ste u nás za posledný rok nakúpili vaše darčeky.! :)
Prečo som spadol o úroveň nižšie?
Do Vernostného programu sa započítavajú iba objednávky, ktoré nie sú staršie ako jeden rok. Preto sa mi môže stať, že spadnem z úrovne (napríklad) Silver na úroveň Bronze. To preto, že nejaká z mojich vytvorených a zaplatených objednávok je už staršia ako jeden rok.
Pre viac informácií o Kreditoch a Vernostnom programe neváhajte kliknúť tu.